F

Pages

Thursday 14 November 2013

SEMENTARA WAKTU..

Assalamualaikum. Dah lama saya tak menulis di dalam blog ini.
Masih banyak lagi bab-bab yang tergantung. Insyallah akan diteruskan.

Saya sedang giat menulis di beberapa blog termasuklah blog peribadi saya sendiri. Ianya lebih pada bentuk bebelan sendiri atau monolog yang tiada asas atau skop spesifik. Nak tulis apa, tulis. Amat berlainan dengan blog Terus Hidup ni.

Maka saya jemput rakan-rakan ke Blog Saya yang satu lagi:-

Monolog Mantra

Monolog Mantra - Tembak Tembak Tembak

Masih ada juga cerita keselamatan sikit-
Sikit tapi ianya bukanlab satu blog rujukan seperti blog ini.

Blog ini hanya update jika ada bahan rujukan yang berkaitan dengan keselamatan dan pertahanan diri, seperti awal yang saya katakan dulu.

Maka diharap anda dapat bersama saya di blog yang baru. Walaupun merepek. Hahaha.

Sentiasa bersedia dan Terus Hidup!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...