F

Pages

Wednesday 3 July 2013

20 JUTA UNIT SAMSUNG GALAXY S4 TELAH DIJUAL DALAM MASA 2 BULAN!!!


Baru-baru ini, Samsung telah berhadapan dengan satu siri laporan dari pelbagai pihak yang mempersoalkan prestasi pasaran Galaxy S4 . Pihak-pihak pembroker saham agak bimbang tentang kelembapan pasaran yang mungkin akan terjadi telah membuat spekulasi negatif dan bersikap skeptikal terhadap "marketability" S4, menyebabkan nilai saham Samsung menjunam gila rabak dalam beberapa minggu lalu.

Tapi, berdasarkan data sulit Samsung yang mungkin akan dikeluarkan secara rasmi beberapa hari lagi, kemungkinan pelabur akan kembali yakin apabila mereka mendengar bahawa Samsung telah berjaya menjual 20 juta unit Galaxy S4 dalam masa dua bulan sahaja!

Wow. Gila Wow.

Untuk rekod, tahun lepas Samsung memerlukan 100 hari untuk mencapai kejayaan yang sama. The Galaxy S4 kini terpantas jualan peranti Android sebelum ini.
333333 unit sehari; 228 unit seminit

Kepala otak...!

Samsung Galaxy S4 dikeluarkan di peringkat antarabangsa pada akhir bulan April, dan dilancarkan tanpa isu-isu kesulitan utama di kebanyakan medan pasaran antarabangsa. Tahun lepas, prestasi jualan awal Galaxy S3 telah terjejas akibat dari masalah stok tak cukup.

Pada tahun ini Samsung bakal mengeluarkan beberapa lagi variant model S4, yang masing-masing mempunyai perbezaan dan kegunaan spesifik dari yang lain ;
Galaxy S4 Aktif,
Galaxy S4 Mini,
Galaxy S4 Zoom,
Galaxy S4 Play Edition,
Galaxy S4 LTE-Advanced.


P/s: Teknologi zaman sekarang sukar dan tak sempat nak kejar. Kecuali anda yang reka sendiri.
Haritu hampir-hampir terbeli S4 ni. Haha. Nope I stick to my XZ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...